Communicatieve Vaardigheden voor chauffeurs (N46)

Communicatieve Vaardigheden
voor chauffeurs (N46)

Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren. Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten. De training Communicatieve Vaardigheden is belangrijk voor de klantgerichte houding en benadering. Deelnemers leren zich een representatieve houding aan te nemen naar klanten/ leidinggevenden en collega’s. Ze leren beter communiceren en vanuit een juiste beroepshouding te handelen.

Inhoud:

  1. Representativiteit en beroepshouding
  2. Klantbenadering, commercieel gedrag, informatie en functie
  3. Klachtenafhandeling
  4. Correcte mondelinge en schriftelijke communicatie
  5. Omgaan met stressvolle situaties
  6. Oefenen van praktijksituaties met een trainingsacteur

Duur training
2 dagdelen (8 uur incl. examen en pauze)

Aantal deelnemers
10-12 personen

Waarde nascholing
7 uur theorie